14.1.20

Tootetestimine: Bizzigrowini 2in1 mähkmekott/reisivoodi

Mari-Liis ja Mia-Liis said testimiseks meie mitmekülgse mähkmekott/reisivoodi ja siit tuleb nende arvustus:

Meie nüüdseks neljakuusel preilil õnnestus olla testijaks sellisele tootele nagu Bizzi Growin Pod 2-1 kott ja reisivoodi. See nutikas kott on kaks toodet ühes, võiks isegi öelda, et kolm ühes.
1.      Mähkmekotina on see väga avar, jättes ruumi kõigele beebile vajalikule - mähkmed, riided, mänguasjad ja muu. Vajadusel sain ka mõne enda riideeseme sinna pista. Lisaks mitmetele sahtlitele ja taskutele saab asjad kenasti korrastatult kotti panna. Minusugusele organisaatorile suur pluss!



2.      Voodina teeb see aktiivse emme sõprade külastamised ja nädalavahetused vanavanade juurde maale oluliselt lihtsamaks. Kokkupanek võtab alla minuti, kuid on sellegipoolest korralik ja turvaline pesa.


3.      Kaasas olevat magamiseks volditavat pehmet madratsit saab väga edukalt kasutada ka mähkimismatina.


Saime selle kätte vahetult enne jõule ning tuleb tõdeda, et see päästis meie aktiivse jõulunädala! Nimelt esimesed 3 päeva tähistasime jõule viies! kohas Läänemaalt Ida-Virumaani. Kuna asju oli palju kaasa pakitud, siis selle koti kompaktsus tegi asja lihtsaks, mugavaks ja stressivabaks. Mia-Liisil oli oma pesa igal pool tagatud. Lisaks meeldis see ka meie neljajalgsele sõbrale, sest nõnda sai ta ise beebil silma peal hoida ja tagada tema magusa une.


Aitäh!:)

10.1.20

Karmo targutab: Käruhooldus vol1 - REHVID

Meie kärutehnik Karmo toob välja lühidalt mõned olulised punktid, millele võiks pöörata tähelepanu, et teie kaariku rehvid kaua kestaks ja liikumine oleks mugav!

Rehvide hooldus. See jutt puudutab peamiselt õhkrehve, sest täiskumm, vahtkumm, forever air on (peaaegu) hooldusvabad.

Rehvirõhk - see on maakeeli õhu surve / kogus rehvis

Õhkrehv koosneb (enamasti) siserehvist (see on õhuga täidetud) ja välisrehvist (kummist kate siserehvile).

Rehvides olevat rõhku peaks aegajalt kontrollima, et see oleks igal rattal võrdne ja vastaks soovituslikule. Seda saab kontrollida manomeetriga. See on näidik rehvirõhu püstolil, mis on kompressori tarvik. Kui kodus pole, on see vast igas tanklas. Manomeetreid müüakse ka eraldi (väike vigur, mille saab asetada rehvi ventiili otsa ja näitab ära, mis seal rehvi sees toimub).

Keskmiselt on soovituslik rehvirõhk kärude puhul 2bar. See võib natuke varieeruda erinevate kärude puhul (soovitusliku leiate oma käru manuaalist).

Õige rehvirõhuga on teie käru juhitavus ja manööverdusvõime optimaalne. Samuti, soovitusliku rehvirõhu hoidmine on teie käru rataste ja käru raami tervise eest hoolitsemise profülaktika.

Kui manomeeter puudub, siis ise käega ratast katsudes on optimaalse rõhuga rehv pigem kõvemapoolne, aga mitte päris nii kummis, et veidi suurema jõuga peale surudes üldse ei tunne kerget vetruvust.

Alarõhk - kummid on nii öelda tühjemad, kui võiks. Pikalt alarõhuga rehvidega sõites kahjustuvad rehvid, raamile on suurem koormus, kui peaks, käru juhitavus kannatab oluliselt. Võib küll tunduda, et pooltühja rehviga on käru "vetruvam", aga pikemas plaanis see teie tõllale head ei tee.

Ülerõhk - kummid on liiga prullakaks pumbatud. Ka sel juhul kahjustuvad rehvid (kuluvad) ja käru on sõiduomadustelt jäigem.

Pump - kompressoriga rehvide kallal toimetades tuleks olla väga ettevaatlik. Eriti algajal kodukootud rehvimehel või -naisel on oht pauku teha rehvi liiga palju õhku lastes. Kompressorid on äkilised.

Hea manuaalpump koduseks kasutamiseks on selline, millel on juba manomeeter peal ja keeratav otsik, ventiilile ühendamiseks.
Talv ja õhkrehvid. Talvisel ajal võib tulla ette rehvide kiiremat tühjenemist ja nende olukorda võiks veidi sagedamini kontrollida. Põhjus lihtne. Jalutate külmas, käru hoiate eeldatavasti soojas. Temperatuuride suur kõikumine põhjustab seda.

Kui kumm läheb katki, mis siis saab? Selle murega pöördutakse meile üsna tihti. Tavaliselt ei lähe garantii alla siserehvi purunemine. Uue siserehvi saate soetada rattapoest ja isegi suuremates supermarketites on neid valik. Haarake lihtsalt kaasa käru ratas ja rattapoodnik aitab teile leida sobiva. Enamasti jääb siserehvi hind mõne euro kanti. Originaalid on kallimad ja mõnikord müüakse neid vaid komplektis koos välisrehviga. Kärul ei pea olema originaal siserehv ja meie kogemus näitab, et originaal ei pruugi olla ka kuidagi parem, kui mõni universaalne. Peaasi, et suurus klapiks välisrehviga ja ventiil võiks soovituslikult olla painde all, mitte püstisena välja turritav rehvist.

Välisrehvi hooldus. See nüüd oleneb, kas rehvil on mingi muster ka peal või on siledapinnaline. Mustriga rehvide vahele võib koguneda kivikesi jms. Neid võiks ja peaks aegajalt sealt välja urgitsema. Sodi täis rehvid võivad kolisema hakata, rehvi pind kuluma ja käru sõiduomadused ka halvenevad.

Täiskummid, vahtkummid - nendega pole muud, kui aegajalt puhastada, juhul kui neisse on haakunud pisikest killustikku vms. Talvisel ajal, kui maapind on libe, aitab rataste driftimise vastu see, kui töötlete ratta pinna kergelt silikonõliga (sprei).


Vol2 käruhooldusest tuleb teemal, kuidas hoolt kanda rattapesade eest (määrdeainetest, puhastamisest).

Kes veel ei tea, siis meie poest vankri või jalutuskäru soetanud klient saab selle tuua hiljem meile tasuta hooldusesse. Soovitame seda teha kord poole aasta jooksul. Aega saab broneerida hooldus@stroller24.com
NB! Tasuta hooldus ei laiene neile, kes on järelturult soetanud algselt meilt pärit käru.

Karmo
STROLLER24 kärutehnik



8.1.20

Lobiseme: Milline käru valida lapsega reisile minekuks? Kärude võrdlus

Hei hei reisisellid!

Puhkusereiside hooaeg on nüüd vist küll aasta haripunkti jõudnud, sest üha enam käiakse meil poes just reisikärusid valimas. 

Aga et valik on mitmekülgne, siis toome siin postituses välja meie poest ostetud TOP3 reisikärude plussid/miinused ja üldinfo. Mingit tuima tooteinfot mõõtude, kaalude jms ei jaga praegu, selle leiate ka e-poest tooteinfo juurest (kliki seal toote üksikasjad). Praegu keskenduks meie enda ja tagasisidet jätnud klientide kogemustele. Juhul, kui olete nende kolme vahel valimas, siis vast abiks ikka.

Aga enne kärujuttu lühike eelinfo!
Kui käru tooteinfos on märge, et see on käsipagasi mõõtu, siis see ei garanteeri mõõtmete vastavust KÕIKIDE lennufirmade käsipagasile kehtestatud maksimumile. Enne reisi tasuks üle uurida, millised on nõudmised lennufirmal, millega teie olete minemas või tulemas.
Samuti võib alles lennule minnes tulla ette "üllatusi", mis puudutab käru lubamist või mittelubamist salongi.

Üldinfo kõigist kolmest kärust (Micralite Profold, Silver Cross Jet, Keenz Air Plus):
- neil kõigil on täislamav asend ja neid võib kasutada alates sünnist
- kõigil on turvakaared komplektis
- jalatoed on reguleeritavad
- pikendatavad kaarvarjud, UPF50 kaitsega
- neil on vaid nss asend (iste asetseb näoga sõidusuunas) 
- lükkesanga kõrgus on fikseeritud (kõrgust ei saa reguleerida) 
- seljataguse kalde reguleerimine kõigil nöörsüsteemiga
- esimesed rattad saab lukustada
- kõigil kaarvarjus piiluaknad



Micralite Profold 
Made by engineer dads for real life families
Plussid:
- üks parimate sõiduomadustega kärusid reisikärude seas (tagumiste rataste juures tuntavad amordid) 
- kummist rattad, mis ei kolise 
- head kangad, komplektis mõnusast materjalist kahepoolne istmepehmendus
- kiire, ühe käe ja ühe liigutusega käru kokkupanek
- suht sirge "seljatagune" 
- komplektis vihmakile
- seljatagusel osal "tasku" väiksemate asjade hoiustamiseks
Miinused:
- kui on väga pikakoivaline kärutaja, kel kiirem samm, võib jalg teinekord tabada end piduri vastast
- reisikott puudub komplektist (sellele sobib ja on juurde ostetud Inglesina kergkärude transpordikott) 
- pakikorvile on küll hea ligipääs, aga väga mahukas ta ei ole
- turvakaar käib küll ära, aga väravana küljele ei avane 


Silver Cross Jet
See on kokkupanduna üks kompaktsemaid kergkärusid üldse. Sobib neile, kellele see omadus on hästi oluline ning kes tahavad minna kindla peale välja, et käru vastaks käsipagasi mõõtmetele. Enamike lennufirmade puhul ta vastab.
Plussid:
- kokkupanduna kompaktne (55x30x18)
- nõtke raam, mittekolisevad kummist rattad
- kaunis pilkupüüdev välimus, hea kvaliteediga kangas, nahksed detaili turvakaarel, lükkesangal
- xl kaarvari
- kokkupanduna "kohvrina" järelveetav
- "väravana" küljele avatav turvakaar
- mugav lükkesanga kõrgus ka pikema
kärutaja jaoks
- komplektis vihmakile ja käru kaitseks kokkupanduna ümbris/kott 
Miinused:
- kokkupanek on nn 3D, mistõttu vajab see paar korda läbiharjutamist alguses ja rohkem, kui ühte liigutust
- istme kalle ei ole väga püstine (mõni laps eelistab sirget seljatagust) 
- pakikorv võiks olla parema ligipääsuga ja suurem


Keenz Air Plus
See käru sobib neile, kellele meeldib ütlus - shoppamine on teraapiast odavam! 😛 Selle käruga on poes käimine lausa lust tema suure pakikorvi tõttu. 
Plussid:
- üks väheseid reisikärusid, mis sobib ka üle 15kg lastele (istme maksimum kaalupiir 25kg)
- tõeliselt mahukas pakikorv, kuhu on lubatud asetada 30kg kaupa
- ühe liigutuse ja ühe käega kokkupanek
- xl kaarvari
- üpris "sirgeks" asetatav seljatagune
- komplektis transpordikott, topsihoidja, beebisisu, putukavõrk
- väravana avatav turvakaar
- seljatagusel osal "tasku" väiksemate asjade hoiustamiseks
Miinused:
- päris hääletut kulgemist me teile ei julge lubada, sest rattad on juba kummi/plastiku/vahu segused, erinevalt kahest eelmisest
- võrreldes Jeti ja Profoldiga, pisut jäigem tegelane liikuvuselt (aga kerge amort on temalgi) 
- puudub vihmakile


Kõik kolm on meil esinduses olemas (C. R. Jakobsoni 14, Tallinn) ning lubame nendega minna ka õue proovisõidule!

Kuni JAANUAR 2020 lõpuni kasutage neile kolmele kärule tellimust tehes sooduskoodi: bonvoyage
See teeb ostu 15% soodsamaks. Registreerige ka kliendiks, siis lisandub 5% kliendiale! 


10.12.19

Tootetestimine: Micralite Sleep&Go reisivoodi

Noomil ja Villel avanes võimalus saada meie "Testi ja saa endale" konkursi raames Micralite Sleep&Go kolm ühes reisivoodi. Paneme kirja nende kogemuse!
Meie pere sai endale mugavust juurde vinge Micralite reisivoodi näol ja jagub mul positiivseid emotsioone nii palju, et paarist lühikesest lausest kuidagi ei piisa.
Esmalt plaanisin ma teha täpse galerii kokkupanekust, aga läks hoopis nii, et kui karbi avad, leiad seest väga mõnusa reisikoti, kust krabad välja voodi raami, madratsi (mis käib vauuu, kui pisikeseks!) ja beebikorruse.
1. Võtad voodi kätte ja tõmbad laiali.

2. Teed 4 kiiret nõksu jalgade lükkamiseks õigesse asendisse…

3. Pistad madratsi sisse!

Ja ongi sul kulunud umbes sama palju sekundeid ja unine kaaslane saab pessa, kus iganes. Soovikorral saad lisada kerge vaevaga beebikorruse, mis on kerge lukutõmbamise “vaev”.
Meie oleme hetkel kasutanud voodist sõpra vaid kodus ja, miks ma ütlen meie, on see, et minu laps on 1a ja 5k vana ehk siis selline tegelane ei püsi paigal ei voodis, ei kuskil. Küll aga on võimalik uni meelitada ligi kaisus ehk siis kui kinnises reisikast ronitakse üle mõne hetkega(ka võrekast) siis emme kaisus tuleb magus tukastus peale kerge vaevaga. Seega jah, Sleep and Go suurteks plussideks omalaadsete ees on see, et pole avatav vaid väike osa küljest vaid pea terve külg, et emme mahub mõnusalt kaissu, kokku ei kuku-sest asub põrandal ja külgi katab mõnus pehme võrk, et ukerda end või kukerpallis magama-õhk otsa ei saa ja nina lömmi ei vaju.

Tume võrk loob samuti mõnusa unise tunde ja samas paistab ka piisavalt läbi, et kui on see päev, et on just tarvis mõni multikas ära vaadata, et emme saaks hambad pesta, siis saab seda mõnusalt pikali teha. 
Samuti meeldib mulle, et saan magava lapse tõsta voodisse ise nö sisse pugedes, kuna kui asetan oma põnni kummardades, ärkab kohe üles. Mugavust ja personaalsust jagub sel voodil kuhjaga!

Seega ei saa sellist kaaslast ometi reisile minnes koju jätta- klõps klõps ja kotti kaasa! Tänu stiilsele välimusele ei kurvasta üheski interjööris!

Meie oleme rohkem, kui rahul!

Mõnusaid unesid kõikjal üle maailma😉



8.12.19

Tootetestimine: Keenz Air Plus 2.0 kergkäru

Otsisime tootetestijat uuele Keenz Air Plus kergkärule ning Agnes pani kirja oma kogemuse.

Saage tuttavaks: Keenz Air Plus. Kergkäru, mis kaalub kõigest 6,8kg, kuid lubab kanda kuni 25kg kaaluvat last ja pakikorvi laduda 30kg kaupa. Lisaks see käib ühe kerge liigutusega kokku ja näeb välja ka päris kena. Ja-jah, mul üks kergkäru juba on, aga... Kui ma nägin seda pakikorvi! On see võimalik üldse? Kui paljusee ikkagi mahutab? Ma teadsin, et pean seda proovima. Stroller24 oli nii lahke ja saatiski mulle ühe proovimiseks.

Esmamulje oli väga hea. Käru isteosa on mõnusalt suur (võrreldes mu eelnevate kergkärudega). Mulle väga meeldib, et jalatuge saab reguleerida. Kaarvari on hästi pikk, lisaks käib see veel pealtlukuga ka lahti. Tekib võrguga õhutusava, mis suvel kindlasti on väga hea. Neid võrguga õhutusavasid on veel.



Kaalult on see kergkäru tõesti kerge. Kokku-lahti käib imelihtsalt ja see pakikorv! See ON suuuur!

Väikesed rattad tundusid esmapilgul ainukese miinusena. Nüüdseks olen sellega mõned nädalad ringi jalutanud ja ... Ma armastan Keenz Air Plus`i. Päriselt! Ma sõidan iga päev bussiga 2 korda linna ja tagasi. Ehk siis viin hommikul Gerda lasteaeda ja tulen ise Martaga koju, õhtul sõidame bussiga uuesti Gerdale järgi, käime koos poes ning uuesti bussiga koju.

Olen bussi roninud nelja erineva vankri/käruga. Esimesed kaks polnud kergkärud ja kõrgesse bussi ronimine tähendas abi palumist. Olin päris õnnelik, kui leidsin kergkäru, mille suurema vaevata üksi bussi ja maha sain tõsta. Kõik justkui oli hea, kuid õhtune poesaak tuli mul õlal koju tassida, sest pakikorv oli olematu. Lisaks siis kärus istuv Marta ja käest kinni hoidev Gerda. Ausõna, tundis end kui kaamel. Keenz Air Plus aga oma suure pakikorviga tegi mu elu 1000x lihtsamaks. Teate, ma pakin sinna alla ära vähemalt neli väiksemat või kaks suurt poekotti! Uskumatu lihtsalt. Ja kuna selle kandevõime on ulmelised 30kg! Ma naeratan iga kord, kui poest lahkun ja ühtegi kotti käes/õlal kandma ei pea.

Ja bussi suudan selle tõsta ikkagi üksinda, ilma abi palumata. Linnas ja poes sõites tegelikult väikesed rattad mind ei häirigi. Pigem häirib mind fikseeritud pikkusega lükkesang. Sest paratamatult üritan ma ka linnas liikuda punktist A punkti B võimalikult kiiresti ning koperdan aegajalt tagarattaid kooshoidva pulga vastu. Aga siis meenutan endale, et see pole mu suur jooksukäru ning võtan tempo maha ja sammu lühemaks.

Mu suur ja raske lambanahaga soojakott mahub samuti ideaalselt kärru ja Marta magas nädalavahetusel linnas 3 tundi mõnusat und seal sees. See tilluke käru on tõeliselt positiivne üllataja. Kui Sa elad linnas, oled sunnitud kasutama ühistransporti, Sul on vaja tõeliselt väikest käru ja Sa armastad poodlemist, siis on Keenz Air Plus just see, mida vajad.

1.11.19

Tootetestimine: Heitmann Felle 2in1 Comfort soojakott

Helen jagab oma kogemust Heitmann Felle 2in1 Comfort soojakotiga!

Osalesin Instagramis Stroller24 "Testi ja saa endale" pakkumises ning avanes võimalus testida Heitmann Felle Comfort 2-1 talvist
soojakotti. Kott on tuule- ja veekindlast fliisist ning sisu eemaldatav lambavill. Nii et toodet saab kasutada
pikemalt kui vaid talvisel ajal. Kevad-sügisesel perioodil ideaalne vaid lambanahk istumisalusena kärru
panna. Nii lambanahal kui kotil on olemas augud turvarihmadele (kokku 6tk). Värvivalik on lai ja kõik värvid
saadaval ka Stroller24.com lehel.

Kasutan Heitmann Felle soojakotti Bumbleride Indie 2017 istumisosas, minu laps on 1a8k ja u 84cm pikk.
Soojema ilmaga oli kasutusel vaid lambanahk. See võiks ideaalis u 6cm pikem olla, siis ulatuks käru ülemise
servani ja oleks magaval lapsel tervenisti pea all. Lambanahk leiab kindlasti meie peres pikka aega kasutust!



Indie käru turvarihmad mahuvad läbi soojakoti aukude (olen ühel varasemal kotil pidanud ühe augu 
suuremaks lõikama). Soojakott sobib mõõtude poolest kärru väga hästi! Mina kasutan kolmepunkti 
kinnitust ja seal on soojakotil avad ühel joonel. Varasemalt olen soojakottidel ülaserva kinnitanud 
kindaklambritega, antud kotti ei kinnitanud kuidagi, see on piisavalt kohev, arvasin et ei liigu paigast. 
Samuti on soojakoti seljaosal libisemisvastased täpikesed.



See on väga soe kott! Testimisel oli välistemperatuur 1C, lapsel oli seljas 1 kiht meriinot, õhuke vestike ja
müts-sall. Veidi nohust last ei julgenud õhemalt riietada. Laps oli väga soe, aga samas ei olnud ärgates
higine, lõunauni oli tavapärase pikkusega.
Minu jaoks nõuab harjutamist veel pea juures oleva nööri pingutamine. Sikutasin hoolega, kuid ikka ei
saanud last täielikult koti sisse peitu. Sarnase temperatuuriga piisab väikesest kaisukast ava täitmisel.


11.6.19

Lobiseme: Vankrid väikese vanusevahega lastele

Meil siin Eestis on võrdlemisi tavaline, et lapsed sünnivad perre järjestikku. Üks "beebimull" jutti ning lastel tore koos kasvada, mõeldakse tihti.
See on meile südamelähedane teema, kuna siin majas sirguvad ka põnnid, kel vanusevahet täpselt üks aasta ja neli kuud. See ei ole alati olnud vaid lust ja lillepidu, aga üldiselt oleme seda meelt, et kaks on igal juhul parem, kui üks. Kasvõi siis, kui need kaks on kingitud järjest. Küll need magamata aastad saab tulevikus järgi puhata, eks 😊

Aga räägime nüüd vankritest väikese vanusevahega lastele. Meilt küsitakse tihti, kas on üldse vaja kahele lapsele mõeldud vankrit. Oleneb! Meie elu tegi kahelapse jalutuskäru kordades mugavamaks ja turvalisemaks.

Kahelapse käru ostu tasuks kindlasti kaaluda, kui:
- laste vanusevahe jääb alla kahe aasta
- suurem laps võiks samuti kärus lõunauinakuid veel teha ning püsib veel kärus
- te liigute palju jalgsi ja ka ühistranspordis
- lastega nö "kodune" on üks vanem korraga (ehk et kahte väikelast põhiaja päevast kanseldab üks vanem korraga)
- teil on plaanis igapäevaseid asjaajamisi (näiteks poeskäik) teha koos lastega
- suurem laps on veel liiga ebakindel seisulaual seismiseks

Lisaks veel seda - kui teil on plaanis oma närvikava mitte rikkuda! 😅 Kahe väiksega võib tulla ette olukordi, kus mõlemat korraga on vaja turvata. Õigupoolest, neid olukordi tuleb kindlasti ette! Kui mõlemad lapsed on aga turvaliselt kärus, pole ohtu, et üks paneb sel ajal plagama, kui teie tegelete teisega.

Üks tähelepanek veel - tihti muutuvad need suuremad lapsed uue beebi sündimise järgselt taas "beebideks" ning kahese käru puudumisel võivad hakata nõudma beebi vankrisse. Meil just nii oligi - tundus, et see 1,5a põnn on juba piisavalt isekõndiv inimene ning kärutrots oli ka eelnevalt olnud. Aga läks nii, et kahekohalise käru vajadus selgus üsna ruttu.

Kahekohalise käru vajadus on küsitav, kui laste vanusevahe jääb juba ligi kolm aastat, suurem laps kärus ei maga, on meelsasti seisulaual ning kahe lapsega korraga te väga tihti ringi ei kärutaks.

Mis valikut on?
On kaks varianti - kõrvuti istmetega nn kaksikutekärud (duublid) ja üksteise ees asetsevate istmetega tandemvankrid (rongid).

Tandemite plussid:
- kasutatavad ka ühe lapsega, st seadistatavad vankriks, mis näeb välja, nagu täiesti harilik ühe lapse vanker. See on hea omadus just siis, kui suurem laps hakkab lasteaias käima ning vanker leiaks tihti kasutust just ühesena. Või kui suurem laps on juba piiripealses vanuses ja varsti kärutamisest väljakasvamas
- mõõtmetelt kitsad ehk et te ei  võta kogu kõnniteed enda klanni alla, mahute kauplustes riiulite vahele liikuma jne
- istumisosasid saab paigutada sellistesse suundadesse, nagu teile ja lastele parajasti sobib
- kui lapsed on sellisesse veetlevasse vanusesse jõudnud, et kipuvad omavahel kraaklema, saab istmed asetada nii, et neil ei oleks omavahel võimalust otseseks kontaktiks
- nö "turvahälli ratastena" mugavamini kasutatavad
- see on küll suhteline, vaieldav ja sõltub brändist, kuid tandemid on justkui elegantsema välimusega.
Miinustena tooks välja, et selliste rongide pöörderaadius on loogilistel põhjustel suurem. Samuti tandemiks tehtuna nokatõste äärekivide ületamiseks võib olla alguses harjutamist vajav. Enamik tandemeid on pigem mõeldud viisakatesse teeoludesse ja erilisi offroad omadusi kõigilt neilt ei tasuks oodata

Kõrvuti asetsevate istmetega kärude plussid:
- äärekivide ületamine peaaegu võrreldav ühelapse kärudega
- põnnidel on võimalus kõrvuti olles teineteisega seltsida
- mõlemad lapsed asetsevad teile võrdväärses kauguses
- nende valikus on selliseid ka, mis sobivad kenasti offroad vankriteks
- kokkupanek tandemitega võrreldes enamasti võtab vähem aega
Miinustena tooks välja selle, et nad on laiad, ka kõige kitsamad mudelid on ikkagi laiemad kui ühesed kärud. Samuti aegajalt vaid ühe lapsega kasutamiseks ei ole kuigi praktilised, kui üks iste kõrval jääb tühjaks.

Meie tandemid:
Silver Cross Wave - 2in1 komplekt on seadistatav kohe tandemina, nõnda et vankrikorv all, iste ülal. Lisaistme abil on palju kombinatsioone. Wave on uhke, luksuslik, viimase peal viimistletud detailidega. Toekas on ta ka, mis tõttu võibolla ei ole kõige parem variant, kui vankrit on tihti tassida vaja. Aga seda muret ka ei ole, et vanker käib laste raskuse all uppi.

Silver Cross Coast on tunduvalt kergem, kui Wave, kuid tandemiks tegemiseks on vaja eraldi soetada lisaiste. 2in1 komplekt originaalis lisaistmeta on kasutatav ühese vankri või käruna. Silver Crossile omaselt kvaliteetsed kangad, vastupidav, pakub nii silmailu kui kasutusmugavust.

Thule Sleek 2in1 komplekt on samuti kohe seadistatav tandemiks (korv all, iste üleval). Ka Sleekil on lisaistet kasutades mitmeid konfiguratsioone. Selle tandemi suur pluss on see, et tandemi kohta on ta üpriski kompaktne käru. Samuti on istmete kaarvarjud "upitatavad" üles, lapse kasvades, jättes rohkem ruumi pea alla. Uus must mustal erimudel näeb väga stiilne välja. Sleeki vedrustus on rohkem tajutav just tandemina, kui raskust kärus rohkem. Ühesena kasutades ta offroad käruks ei sobi.
Micralite Twofoldi võib nimetada hübriid tandemiks. Sellest erilisest kärust võiks palju jutustada, aga kõige parem on tulla ja oma silmaga näha. Selle on disaininud inseneridest isad, päriselu perede vajadusi silmas pidades. Käru näeb väga funky välja ja sobib neile, kes tahavadki massist eristuda. Oma kerge kaalu ja kompaktsuse juures on tegemist vägagi mugava "all terrain" käruga. Tandemina kasutades tuleks arvestada, et lisaiste on nö sadula tüüpi. Mis on hoiustamise mõttes hea kompaktne, aga seljatagune jääb tollel vaid püstisesse asendisse. Uinakuteks pole just parim variant.

Meie kõrvuti istmetega kärud:
Thule Urban Glide 2 Double - me ei ole küll kõiki kärusid maailmas proovinud, aga sellegi poolest julgeme väita, et see peab olema üks maastikuvõimekamaid kahelapse kärusid! Mine või üle heinamaa. Suured õhkrehvid, tagumistel ratastel tuntavad amordid, väga hea manööverdus. Sellele saab panna külge vaid ühe vankrikorvi, mis on selle käru miinus ja pluss üheaegselt. Miinus, kuna käru ei saa seetõttu kasutada vastsündinud kaksikutega. Pluss, sest see korv on suur! Korv on nii ühesel, kui kahesel UG2 kärul sama. Tavaliselt kipuvad kaheste vankrite korvid olema üsna kitsad, et kõrvuti raamile ära mahuks ja see variant paljudele ei meeldi. Selle käru puhul seda muret ei ole.
Boonusena see käru sobib ka neile, kes plaanivad käruga jooksmas käima hakata (käsipiduri olemasolu). Arvestama peab sellega, et see käru on võrdlemisi lai. Ja võtab pagasis omajagu ruumi. Tulge proovige enne ostu autosse meie esinduses.

Bumbleride Indie Twin. See oli meie peres esimene kahene käru, mille puhul sai selgeks, et ka kahelapse käru saab olla mugav, mitte jäik ja kohmakas 😊 Põhjused, miks seda käru armastatakse peituvad ülipikkades kaarvarjudes, võrdlemisi kompaktses mõõdus kokkupanduna, "all terrain" raamis ja ratastes ning võimaluses kasutada istumisosa juba alates sünnist, tehes sellest nn beebipesa. Kes soovivad kasutada vankrikorviga, need peavad arvestama, et see ei ole kõige laiem.
Valco Baby Snap Duo ja Snap Duo Trend - need on siis kergkäru kategoorias kahesed kärud. Sobivad hästi neile, kes käru peavad sageli transportima. Amorte neil ei ole ja tegemist on pigem linnakärudega, aga on võimalik lisada õhkrehvid, mis võiks sõidule pehmust anda. Kokkupanduna mõnusalt kompaktsed, suurte kaarvarjudega ning ruumikad ka pisut suurematele lastele.

Veidi alternatiivsemad valikud väikese vanusevahega laste transportimiseks oleks kahekohalised rattahaagised, mis on kasutatavad ka jalutuskärudena. Vt eelmist blogipostitust haagistest.
Üks väga äge alternatiiv on ka Beachwagon, aga selle puhul võiksid põnnid olla juba pisut suuremad. Imikut selles ei veaks. Laps peab iseseisvalt istuma ja ei tohi olla enam nii totu, et ise sealt välja ronima hakkab sõidu ajal. Meie kasutame seda oma põnnidega sel suvel (üks on neljane, teine kolmene). Kandevõime muljetavaldavad 80kg. Põhimõtteliselt kaalu poolest võiks sinna laduda mõne väiksema küla kõik mudilased korraga. Või lahjema pereisa.

Tegelikult soovitame tulla vankrit valima koha peale! Kõik ülaltoodud mudelid on meil Tallinna esinduses olemas. Võib minna ka õue proovisõidule nendega.

Küsimuste korral kirjutage meie tandemite eksperdile anni@stroller24.com

*postituses edastatud info tugineb suuresti meie isiklikele kogemustele ning ei pretendeeri absoluutsele tõele